Der indkaldes til Vejle Kunstforenings ordinære generalforsamling, som afholdes på Rosborg Gymnasium og HF- kursus, Vestre Engvej 61, 7100 Vejle

TORSDAG DEN 20.MARTS 2025 kl. 19

Dagsorden iflg. vedtægterne

 

1. Valg af dirigent

  1. Bestyrelsens beretning for 2024
  2. Det reviderede regnskab for 2024
  3. Fastlæggelse af kontingent for 2026
  4. Forelæggelse af budget for 2026
  5. Indkomne forslag
  6. Valg af tre medlemmer til bestyrelsen for to år. På valg er Nina Damsgaard, Niels E. Hansen og Ruth Lûtzen. Alle er villige til genvalg.
  7. Valg af to suppleanter for 1 år
  8. Valg af to revisorer for 1 år
  9. Eventuelt
  10. Bortlodning

Forslag der ønskes behandlet under punkt 6 skal indgives skriftligt til formand Nina Damsgaard, Svanholmsgade 5, 7100 Vejle, mail: nidams@outlook.com, senest 28.februar 2025.

Det er vigtigt at medbringe medlemskort eller kvittering for indbetaling af kontingent, da det kun er medlemmer, der kan deltage i lodtrækningen.

De 24 værker, der bortloddes denne aften, er dels udstillet i foreningens lokaler i Møllen (13.februar- 16.februar) dels også denne aften i generalforsamlingslokalet på Rosborg. Husk at medbringe den nummererede værkfortegnelse (ønskeliste fra den vedhæftede fil.

Vi håber at se rigtig mange medlemmer

Venlig hilsen

Bestyrelsen