Anders Kirkegaard

19. marts – 13. april 2022

[/vc_custom_heading][vc_custom_heading text_size=”fontsize-992081″ text_height=”fontheight-357766″ text_space=”” text_weight=”500″]Guds øje vogter over os

[/vc_custom_heading][vc_gallery el_id=”gallery-202829″ type=”carousel” random=”yes” medias=”59836,59835,59834,59832″ carousel_lg=”1″ carousel_md=”1″ carousel_sm=”1″ gutter_size=”3″ media_items=”media|lightbox|original” carousel_interval=”3000″ carousel_navspeed=”400″ carousel_loop=”yes” carousel_nav=”yes” carousel_nav_mobile=”yes” carousel_nav_skin=”dark” carousel_dots=”yes” carousel_dots_mobile=”yes” carousel_dots_inside=”yes” stage_padding=”0″ single_overlay_opacity=”1″ single_text_anim=”no” single_overlay_anim=”no” single_image_anim=”no” single_padding=”2″ single_title_space=”” single_border=”yes”][vc_column_text]På udstillingen i Vejle Kunstforenings lokaler vil man kunne se flere skitser og forarbejder til alterkunsten i middelalderkirken og derved følge det store arbejde med billedernes motiver, komposition, farvenuancer og detaljer, der ligger bag udførelsen af alterkunsten. Der vil naturligvis også kunne opleves en række andre Kirkegaard-værker af såvel ældre som nyere dato.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column column_width_percent=”100″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_visibility=”yes” mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ z_index=”0″ width=”1/4″][vc_separator][vc_column_text]Udstillinger
Tidligere udstillere

Kunsttur

Links[/vc_column_text][vc_separator][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/1″][vc_column_text]

[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]