[vc_row row_height_percent=”0″ override_padding=”yes” h_padding=”2″ top_padding=”3″ bottom_padding=”3″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”4″ shift_y=”0″][vc_column width=”3/4″][vc_custom_heading heading_semantic=”h1″ text_size=”h1″ text_space=””]Sponsorer[/vc_custom_heading][vc_custom_heading text_size=”fontsize-992081″ text_height=”fontheight-357766″ text_space=”” text_weight=”500″]Sponsorer der støtter kunsten i Vejle.[/vc_custom_heading][vc_column_text]Ønsker du også at blive sponsor og støtte kulturen og kunsten i Vejle?
For 1.000,- kr. årligt, som kan trækkes fra din virksomhed, kan du blive sponsor for Vejle Kunstforening og blive synlig på vores hjemmeside.[/vc_column_text][vc_row_inner row_inner_height_percent=”0″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ shift_y=”0″][vc_column_inner column_width_percent=”100″ align_horizontal=”align_center” override_padding=”yes” column_padding=”2″ gutter_size=”3″ overlay_alpha=”50″ border_color=”color-gyho” border_style=”solid” medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ z_index=”0″ width=”1/3″ css=”.vc_custom_1497941724585{border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;}”][vc_single_image media=”57419″ media_width_percent=”100″ alignment=”center” media_link=”url:http%3A%2F%2Fwww.sparnord.dk||target:%20_blank|”][/vc_column_inner][vc_column_inner column_width_percent=”100″ override_padding=”yes” column_padding=”2″ gutter_size=”3″ overlay_alpha=”50″ border_color=”color-gyho” border_style=”solid” medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ z_index=”0″ width=”1/3″ css=”.vc_custom_1496908689961{border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;}”][vc_single_image media=”58869″ media_width_percent=”100″ alignment=”center” media_link=”url:http%3A%2F%2Fwww.prinfovejle.dk||target:%20_blank|”][/vc_column_inner][vc_column_inner column_width_percent=”100″ override_padding=”yes” column_padding=”2″ gutter_size=”3″ overlay_alpha=”50″ border_color=”color-gyho” border_style=”solid” medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ z_index=”0″ width=”1/3″ css=”.vc_custom_1497941973592{border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;}”][vc_single_image media=”57421″ media_width_percent=”100″ alignment=”center” media_link=”url:http%3A%2F%2Fwww.vejlekommune.dk||target:%20_blank|”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner][vc_column_inner column_width_percent=”100″ override_padding=”yes” column_padding=”2″ gutter_size=”3″ overlay_alpha=”50″ border_color=”color-gyho” border_style=”solid” medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ z_index=”0″ width=”1/3″ css=”.vc_custom_1496908646629{border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;}”][vc_single_image media=”57422″ media_width_percent=”100″ alignment=”center” media_link=”url:http%3A%2F%2Fwww.abkrammer.dk||target:%20_blank|”][/vc_column_inner][vc_column_inner column_width_percent=”100″ gutter_size=”3″ back_image=”58976″ overlay_alpha=”50″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ z_index=”0″ width=”1/3″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column column_width_percent=”100″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_visibility=”yes” mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ z_index=”0″ width=”1/4″][vc_separator][vc_column_text]Udstillinger
Tidligere udstillere