Julemarked

Julemarked i Møllen.

Lørdag den 19. november kl. 11 slår Vejle Kunstforening dørene op til et hygsomt og farverigt julemarked i den gamle mølle på søndermarken.

På dette nistrede og unikke julemarked vil man bl.a. kunne se et bredt udsnit af lokale og udenbys kunstnere, der udstiller med en unik samling af glas, grafik og billedkunst samt enestående knivsmed, bronzeart og sølvsmed arbejde.

Man vil bl.a. kunne se arbejde af Torben Videbech, Glob Riber, Jørgen Pagh, Henning Nielsen, Aoife Soder, Dorte Christensen, Albert Bertelsen, Agnete Bjørneboe og Johnna og Per Jessen

På julemarkedet kan man, tage det købte kunst med hjem med det samme og ikke, som ved de sædvanlige kunstudstillinger først hente når udstillingen er slut.

Der er åbning af julemarkedet lørdag den 19. november kl. 11. i Vejle Kunstforenings udstillingssted Vejle Mølle Søndermarksvej 1, 7100 Vejle og frem til den 11. december onsdag til søndag kl. 12 – 16 mandag til tirsdag lukket.

Der er gratis adgang alle dage.