Ole Mejlvang Hedeager

[/vc_custom_heading][vc_custom_heading text_size=”fontsize-992081″ text_height=”fontheight-357766″ text_space=”” text_weight=”500″]

Åbning af udstillingen Ole Mejlvang Hedeager

24. september 2022

[/vc_custom_heading][vc_row_inner][vc_column_inner column_width_percent=”100″ override_padding=”yes” column_padding=”2″ gutter_size=”3″ overlay_alpha=”50″ border_color=”color-gyho” border_style=”solid” medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ z_index=”0″ width=”1/1″ css=”.vc_custom_1497429469906{border-top-width: 1px !important;border-right-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;border-left-width: 1px !important;}”][vc_single_image media=”60065″ caption=”yes” media_width_percent=”100″ media_ratio=”three-two” alignment=”center”][vc_gallery el_id=”gallery-616729″ type=”carousel” medias=”60065,60064,60063,60062″ carousel_lg=”3″ carousel_md=”3″ carousel_sm=”1″ gutter_size=”3″ carousel_interval=”3000″ carousel_navspeed=”400″ stage_padding=”0″ single_overlay_opacity=”50″ single_padding=”2″ single_title_space=””][vc_column_text]Et udpluk af billeder fra en vellykket åbning af udstillingen med Ole Mejlvang Hedeager[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][vc_column column_width_percent=”100″ overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_visibility=”yes” mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ z_index=”0″ width=”1/4″][vc_separator][vc_column_text]Udstillinger
Tidligere udstillere