KUNSTjulemarked i Møllen

13. november - 12. december 2021

Vejle Kunstforening slår traditionen tro alle døre op og inviterer indenfor til KUNSTjulemarked lørdag den 13. november kl. 11

Vejle kunstforenings Julemarked er ikke helt som alle de andre – her vil du kunne finde mageløse advents -, jule, værtinde,” eller behold selv gaver” med kun det bedste af billedkunst og kunsthåndværk af nøje udvalgte kunstnere.

Man vil bl.a. kunne se arbejde af Anne Østergaards akvarelmalerier, Per Sepstrup drejning i træ, Ingrid Lausten der arbejder i uld og silke, Jette Nørregaard er papirkunstner, Dorthe Bent glas og billedkunstner, Lisbeth Bordinggaard keramik, Britta Elhøj billedkunst, Bent Vinkler pileflet og Sverre Tveito Holmen keramik.

Tag familie og venner under armen og kom forbi til et julehyggeligt KUNSTjulemarked og find den oplagte julegave til den der har alt, eller til den som vil blive himmelsk overrasket over en unik gave under juletræet.

På julemarkedet kan man tage det købte kunst med hjem med det samme og ikke, som ved de sædvanlige kunstudstillinger først hente når udstillingen er slut.

Der er åbning af julemarkedet lørdag den 13. november kl. 11. i Vejle Kunstforenings udstillingssted Vejle Mølle Søndermarksvej 1, 7100 Vejle, og herefter onsdag til søndag kl. 12 – 16 til og med den 12. december

Der er gratis entré alle dage.

www. facebook/vejlekunstforeningmøllen.com